Przejdź do treści
Logo Spółki
Logo Miasta Tomaszowa Mazowieckiego
Logo Biuletynu Informacji Publicznej

  1. Niniejszy regulamin określa prawa i obowiązki osób korzystających z myjni samochodowej Miejskiego Zakładu Komunikacyjnego w Tomaszowie Mazowieckim Sp. z o. o., zwanych dalej klientami.
  2. Myjnia samochodowa Miejskiego Zakładu Komunikacyjnego w Tomaszowie Mazowieckim Sp. z o. o., zwana dalej myjnią, świadczy usługi mycia pojazdów w ramach działalności prowadzonej przez Miejski Zakład Komunikacyjny w Tomaszowie Mazowieckim Sp. z o. o., zwany dalej MZK, z siedzibą przy ul. Warszawskiej 109/111 w Tomaszowie Mazowieckim.
  3. Myjnia świadczy usługi mycia samochodów osobowych, busów, autobusów, pojazdów ciężarowych, dostawczych, ciągników siodłowych oraz ciągników siodłowych z naczepą.
  4. Myjnia jest czynna od poniedziałku do piątku w godz. 7.00-19.00 oraz w sobotę w godz. 7.00-15.00.
  5. Dopuszczalny jest przestój myjni w celach serwisowych lub w przypadku wystąpienia awarii bez wcześniejszej informacji.
  6. Pełny zakres usług myjni oraz obowiązujące ceny tych usług wyszczególnione są w cenniku. Podane ceny są cenami brutto, zawierającymi podatek VAT.
  7. Usługę wykonuje się po zleceniu jej zakresu pracownikowi myjni. Oddanie przez klienta pracownikowi myjni pojazdu celem wykonania dowolnej usługi w zakresie mycia pojazdu jest równoznaczne z akceptacją ceny tej usługi (zgodnie z obowiązującym cennikiem) oraz akceptacją wszystkich postanowień niniejszego regulaminu.
  8. Płatność za usługę następuje, w trakcie lub po umyciu pojazdu, w Biurze SKP gotówką, BLIKIEM lub kartą płatniczą. Dowodem zapłaty za usługę jest paragon fiskalny do odbioru w Biurze SKP. Faktura VAT dotycząca usługi mycia pojazdu wystawiana jest na życzenie klienta. Możliwe jest mycie pojazdów w formie bezgotówkowej w rozliczeniu bonu kwotowego na usługi świadczone przez MZK (mycie pojazdów) oraz w formie bezgotówkowej w rozliczeniu comiesięcznym po uprzednim ustaleniu warunków współpracy i podpisaniu umowy.
  9. Dla osób fizycznych posiadających Kartę Tomaszowianina ustanowiono rabat. Wystarczy przy dokonywaniu płatności za usługę okazać ważną kartę uprawniającą do zniżki, tj. Kartę Tomaszowianina, Kartę Tomaszowianina – Rodzina 3+ lub Kartę Tomaszowianina – Senior. Rabat z Kartą Tomaszowianina skierowany jest wyłącznie do osób fizycznych. Firmy oraz osoby bez Karty Tomaszowianina obowiązuje cena podstawowa, określona cennikiem.
  10. Pracownik myjni nie wprowadza ani nie wyprowadza pojazdu ze stanowiska roboczego – jest to obowiązek klienta.
  11. Każdorazowo przed rozpoczęciem mycia klient ma obowiązek zgłosić pracownikowi myjni miejsca podatne na uszkodzenia, które mogą powstać przy myciu pojazdu, takie jak świeżo lakierowane miejsca lub ubytki/uszkodzenia lakieru. W przypadku gdy klient nie zgłosi miejsc podatnych na uszkodzenia, myjnia nie ponosi odpowiedzialności za powstałe szkody.
  12. W przypadku zauważenia przez pracownika myjni lub zgłoszenia przez klienta jakichkolwiek miejsc podatnych na uszkodzenia lub uszkodzeń, które mogą się powiększyć w trakcie mycia, wpłynąć na stan pojazdu lub spowodować uszkodzenie urządzenia myjni automatycznej, pracownik myjni może odmówić wykonania usługi.
  13. Klient, który pomimo uszkodzenia pojazdu lub miejsc podatnych na uszkodzenia nie poinformuje o tym pracownika myjni, ponosi wyłączną odpowiedzialność za powstałe szkody podczas mycia pojazdu związane z powstaniem uszkodzenia, jego powiększeniem lub wpływem na stan pojazdu bądź uszkodzeniem urządzenia myjni automatycznej.
  14. Każdorazowo, najpóźniej przed rozpoczęciem świadczenia usługi mycia pojazdu, klient jest zobowiązany poinformować pracownika myjni o nietypowym, niefabrycznym wyposażeniu pojazdu zamocowanym do nadwozia (np. bagażniki dachowe, uchwyty na rowery, relingi, anteny, okleiny samochodowe itp.).
  15. Aby uniknąć szkód w pojeździe podczas mycia, przed uruchomieniem myjni osoba zlecająca mycie jest zobowiązana do:
  • zamknięcia okien, okien dachowych oraz drzwi pojazdu,
  • wsunięcia anten, przełożenia ich do tyłu pojazdu lub ich wymontowania,
  • złożenia lub zdemontowania dużych lub szeroko rozłożonych lusterek,
  • sprawdzenia przymocowanych części pojazdu i zdemontowania luźno przymocowanych elementów wyposażenia pojazdu,
  • ustawienia pojazdu prosto i na środku pomiędzy szynami jezdnymi,
  • wyłączenia silnika po ustawieniu pojazdu,
  • włączenia biegu w pojazdach z automatyczną skrzynią biegów do pozycji „P”,
  • zaciągnięcia hamulca ręcznego,
  • opuszczenia pojazdu i przejścia do poczekalni myjni (dotyczy wszystkich osób).
  1. Pracownik myjni może odmówić wykonania usługi w przypadku zauważenia luźno przymocowanych elementów wyposażenia pojazdu, które nie zostaną przez klienta zdemontowane.
  2. Myjnia nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia powstałe wskutek mycia (domywania) pod wysokim ciśnieniem wody.
  3. Myjnia nie odpowiada za odkształcenia nadmiernie rozgrzanych tarcz hamulcowych.
  4. Myjnia nie odpowiada za odklejanie się podczas mycia pod wysokim ciśnieniem naklejonych oklein, np. reklam, napisów lub logo na pojeździe.
  5. W przypadku niezastosowania się przez klienta do regulacji – obowiązków wynikających z niniejszego regulaminu – myjnia nie odpowiada za powstałe szkody.
  6. Myjnia nie odpowiada za szkody powstałe na terenie myjni, przed i po wykonaniu usługi mycia, o ile szkoda nie jest następstwem nienależytego wykonania usługi mycia pojazdu.
  7. Myjnia nie odpowiada za rzeczy wartościowe pozostawione w pojeździe (np. laptopy, telefony, tablety, aparaty fotograficzne, pieniądze, biżuterię itp.).
  8. W czasie trwania usługi mycia pojazdu na stanowisku roboczym może przebywać tylko personel myjni.
  9. Podczas usługi klient powinien przebywać w poczekalni myjni lub na zewnątrz myjni i w tym czasie nie powinien opuszczać terenu bazy MZK.
  10. Klient powinien odebrać pojazd w terminie uzgodnionym z pracownikiem myjni odpowiedzialnym za jego przyjęcie.
  11. Myjnia nie świadczy usług parkingowych. W przypadku nieuzasadnionego pozostawienia pojazdu na terenie myjni lub zajezdni MZK zostaną powiadomione odpowiednie służby w celu odholowania pojazdu na parking strzeżony na koszt klienta.
  12. Klient zobowiązany jest do sprawdzenia jakości wykonanej usługi i jeśli ma jakiekolwiek uwagi lub zastrzeżenia, powinien zgłosić je pracownikowi myjni bezpośrednio po wykonanej usłudze, jeszcze przed opuszczeniem terenu myjni. Po wyjeździe z terenu myjni reklamacje nie będą uwzględniane!
  13. Pracownicy myjni nie sprawują nadzoru nad kolejnością obsługiwania klientów korzystających z usług myjni.
  14. Niniejszy regulamin obowiązuje od dnia 1 stycznia 2025 roku.

Chcę udostępnić

Facebook
LinkedIn
X
WhatsApp
Przejdź do treści